.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارشناس ارشد مسائل منطقه ؛
بزرگترین ترس اسرائیل در مقطع کنونی آغاز عملیات زمینی در منطقه غزه است/ هیمنه رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی شکسته شد/ شجاعت و مردانگی نخست وزیر عراق در نشست قاهره فراموش ناشدنی است ....
بزرگترین ترس اسرائیل در مقطع کنونی آغاز عملیات زمینی در منطقه غزه است/ هیمنه رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی شکسته شد/ شجاعت و مردانگی نخست وزیر عراق در نشست قاهره فراموش ناشدنی است ....

به گزارش شمال نیوز، سیدرضا صدرالحسینی کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفتگو با جهان نيوز با اشاره به اینکه، آنچه در تبلیغات ارتش اسرائیل توسط شرکت‌های سینمایی هالیوودی ساخته و پرداخته می‌شود با واقعیت میدانی به هیچ عنوان سازگاری ندارد، اظهارداشت: سوابق ارتش متجاوز رژیم‌ صهیونیستی نشان می‌دهد، علیرغم تبلیغات گسترده‌ برای نشان دادن قدرت نیروهای نظامی این رژیم اشغالگر، اما در واقعیت نبردهای این نیروهای متجاوز همراه با شکست‌های متعدد از نیروهای مقاومت به خصوص از سال 2006 تاکنون بوده‌است.

 

وی با بیان اینکه در جنگ فعلی آنچه که اسرائیل تاکنون توانسته در حوزه نظامی از خود بروز و ظهور دهد فقط در حوزه استفاده از فناوری‌های سطح بالای تهاجم هوایی بوده که توسط غرب بویژه آمریکا در اختیارش قرار گرفته، خاطرنشان کرد: در طول شانزده روز گذشته جنایات غیرقابل شمارش رژیم در قتل و عام کودکان، سالخوردگان و بانوان نشان دهنده این است که این ارتش تنها می‌تواند از طریق استفاده از تسلیحات نظامی آمریکا و غرب برای این افراد بی دفاع چنگ و دندان نشان دهد و نتوانسته به هیچ عنوان در حوزه‌های مختلف نظامی اقدامی را انجام دهد که آن بزرگنمایی، برجسته سازی و بلوف‌های سینمایی را که از ارتش اسرائیل در فضای رسانه‌ای گسترش یافته است را به نمایش گذارد.

 

این کارشناس ارشد مسائل منطقه با اشاره به اینکه بزرگترین ترس اسرائیل در زمان فعلی آغاز عملیات زمینی در منطقه غزه است، گفت: در مورد احتمال عملیات نظامی زمینی باید این مطلب بیان شود که در دکترین نظامی رژیم صهیونیستی سرعت عمل و پیروزی سریع جزء اصول جنگ این رژیم محسوب می‌گردد. و امروز حدود شانزده روز می‌شود که رژیم‌صهیونیستی درگیر یک منطقه جغرافیایی کوچک است و این موضوع عدم توانمندی این ارتش تا دندان مسلح در برابر مقاومت فلسطین را نشان می‌دهد.

 

صدرالحسینی با بیان اینکه مهمترین زلزله‌ای که به ستون فقرات رژیم صهیونیستی وارد شده شکسته شدن هیمنه این رژیم در ابعاد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی است، افزود: در واقع اقدامی که مقاومت فلسطین انجام داد نشان از وقوع زلزله‌ای سهمگین در چارچوب این قواره‌های بود که برخی از کشورهای عربی منطقه برای تکیه زدن به این توان نظامی و امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با هم مسابقه گذاشته بودند. اگر همین امروز جنگ به اتمام برسد این شکنندگی غیرقابل جبران(غیرقابل ترمیم) نمی‌تواند تا سال‌ها در صورتی که عمر این رژیم موقت هم طول بکشد، جبران شود.

 

وی در پایان با اشاره به حمایت تمام قد غربی‌ها از رژیم غاصب اسرائیل، گفت: درباره حمایت ظالمان و مستکبران عالم از رژیم‌صهیونیستی هیچ نقصانی دیده نمی‌شود و تمام قد کشورهای اروپایی و آمریکا، از این رژیم حمایت کردند. اما در مقابل متاسفانه کشورهای اسلامی در نشست قاهره به یک بیانیه بی‌خاصیت هم بسنده نکردند و نشست سران کشورهای اسلامی بدون صدور یک بیانیه روشن و شفاف به کار خود پایان داد. البته شجاعت و مردانگی بعضی از سران کشورهای عربی و در راس آن جناب آقای محمدشیاع السودانی نخست‌وزیر عراق فراموش ناشدنی است. ولی در آن اجلاس همراهی لازم با ایشان در راستای حمایت از فلسطینیان عرب صورت نگرفت و هیچ اقدام عملی و حتی صدور یک بیانیه برای حمایت از فلسطینیان مظلوم غزه انجام نشد. نتیجه اینکه کشورهای اسلامی – عربی باید حمایت از فلسطین را از کشورهای غربی، که تمام قد سیاست حمایت از صهیونیست‌های کودک‌کُش را در پیش گرفته‌اند درس بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.